Opis procesu serwisowego (webinarium)

Opis procesu serwisowego (webinarium)

Motto: POMÓŻ NAM POMÓC SOBIE!

Zapoznanie się z niniejszym webinarium znakomicie ułatwi i przyśpieszy dokonanie prawidłowego zgłoszenia usterki / awarii / problemu.

Treść:

  • Jak wygląda proces zgłaszania usterki
  • Jakie dane są potrzebne, aby skutecznie dokonać zgłoszenia
  • Czym się różni naprawa od wymiany
  • Jak wygląda proces wymiany falownika
  • Jak wygląda proces wymiany części (płyt PCB)
  • Jak wygląda proces naprawy

Wymagania:

  • Szkolenie skierowane do Partnerów Serwisowych Fronius (FSP).
  • Znajomość podstawowych pojęć w elektrotechnice.
  • Znajomość falowników Fronius.

Link do webinarium:

GoToMeeting https://attendee.gotowebinar.com/recording/6073609158371611907

Link do prezentacji i materiałów:




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: