Forum

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Konto na solarweb

Dzień dobry,

 

jakiś czas temu firma założyła mi instalację PV. Podłączyła ją do swojego konta na Solar Web i udzieliła mi uprawnień dla gościa.

Od jakiegoś czasu nie mam żadnego kontaktu z firmą, prawdopodobnie zakończyła swoją działalność.

 

Czy istnieje jakiś sposób aby uzyskać uprawnienia właściciela w portalu Solar Web, czy to z poziomu ustawień falownika, lub na samym portalu?

 

Pozdrawiam.

Firma zakładająca instalację, powinna dać Panu pełen dostęp do konta bo to pan jest właścicielem instalacji i ponosi  Pan pełną odpowiedzialność za jakiekolwiek zmiany w ustawieniach konta , wyjściem z obecnej sytuacji będzie kontakt z infolinią pomocy FRONIUSA  i podaniem nr. fabrycznego pana  falownika , jeśli konto zostało stworzone to nr.będzie widoczny w systemie FRONIUSA.

Witam Panów,

 

Jeżeli faktycznie firma "zwinęła się" proszę Pana o maila, w którym to poda Pan  nr seryjny falownika oraz o nazwę Firmy, która to Panu instalowała. Postaramy się  Panu pomóc.

 

Z poważaniem,

TSN