Zgłoszenie serwisowe (on-line)

Zgłoszenie serwisowe (on-line)

Zachęcamy Państwa do składania zapytań serwisowych w formie on-line.

UWAGA! Zgłoszeń serwisowych mogą dokonywać wyłącznie instalatorzy i Partnerzy FSP. Klientów końcowych (właścicieli instalacji) prosimy o kontakt ze swoim instalatorem.

FIRMA DOKONUJĄCA ZGŁOSZENIA

W postaci: +48 999 999 999

URZĄDZENIE

Wprowadź numer seryjny urządzenia Fronius, który znajdziesz na jego tabliczce znamionowej

DANE Z WYŚWIETLACZA FALOWNIKA

np. MPPT1: 300V / 16A; MPPT2: 250V / 8A

OPIS USTERKI

INNE POMOCNE DANE - SZCZEGÓŁY SYSTEMU PV

ilość modułów, jak połączone w łańcuchy, czy wykorzystane oba MPPT (jeśli są dwa)
np. ochronniki przepięciowe, wkładki gPV
(producent i typ)
Np. ochronniki przeciwprzepieciowe, wyłącznik różnicowo-prądowy, wyłącznik nadprądowy
(producent i typ)

ZDJECIA i INNE ZAŁĄCZNIKI

Zdjęcia falownika, miejsce montażu, tabliczka znamionowa, miejsce szczególnie związane z usterką (np. upalone styki)
Prosimy o przesłanie schematu elektrycznego obejmującego instalacje fotowoltaiczną i jej miejsce wpięcia do budynku (może to być np. załącznik do zgłoszenia przyłączenia instalacji do sieci OSD)

ADRES ODBIORU / WYSYŁKI URZĄDZENIA

Prosimy o podanie dokładnego adresu i danych kontaktowych osoby, która bedzie odpowiedzialna za odebranie urządzenia zastepczego i wydanie kurierowi urządzenia uszkodzonego.
Prawidłowe dane gwarantują szybszą relizacje zgłoszenia serwisowego
wskazówki dla kuriera

DODATKOWE UWAGI i ZGODY