Pomoc

Pomoc

Oddajemy w Państwa ręce nowe narzędzie: Forum Instalatorów Falowników Fronius, w skrócie: FIFF.

Mamy nadzieję, że ułatwi ono Państwu projektowanie, instalowanie i serwisowanie naszych produktów. Mamy nadzieję, że Forum będzie się rozwijać – a dzięki temu coraz lepiej służyć – dzięki Państwa pomocy i aktywnej współpracy. 

Dostępne adresy, które można stosować zamiennie, a na pewno warto zapisać w ulubionych zakładkach swojej przeglądarki internetowej to:

UWAGA! Narzędzie zostało tak opracowane, aby można z niego korzystać również z przegądarki w urzadzeniach mobilnych: smartfonach i tabletach.

Poniżej przedstawiamy krótki poradnik, jak korzystać z FIFF:

FORUM

Jest to podstawowa funkcjonalność strony. Mechanizm naszego Forum nie różni się od innych, często spotykanych rozwiązań. Umożliwia zgłaszanie problemów, zapytań, spostrzeżeń, sugestii w formie „postów” – i dyskusję wokół nich.

Wstępnie założyliśmy kilka tematów, które pozwolą uporządkować przyszłe dyskusje:

Jak zgłaszać nowy post?

Wybieramy grupę tematyczną, która najbardziej odpowiada naszemu zapytaniu / wpisowi, przykładowo: „Serwis i wsparcie:Pomocy!”

Pojawiają się wszystkie dotychczasowe tematy. Klikamy w „(+) New Topic„. Wypełniamy pole „Temat” tak, aby ułatwić w przyszłości przeglądanie Forum, a następnie szczegółowo opisujemy nasz – w tym wypadku – problem:


jeśli pojawi się potrzeba wstawienia zdjęcia, linku, pogrubienia tekstu, itd. mamy dostępny pasek formatowania. Najechanie kursorem myszki na daną ikonę podpowiada, czemu ona służy:

Klikamy w „Zatwierdź” i … gotowe!


Teraz wystarczy poczekać na odpowiedź – innych użytkowników Forum i/lub pracowników Działu Wsparcia Technicznego Fronius Polska.

Jak przeszukiwać Forum?

Najwygodniej jest otwierać poszczególne tematy Forum. Przykładowo, jeśli szukamy opisu dla kodu statusu #475, wybieramy:
> Serwis i wsparcie: Kody statusu > Kody od #4..

W celu szczegółowego przeszukiwania Forum przewidziane jest okienko „Search„. Wpisanie fragmentu tekstu pozwoli wyłapać wszystkie tematy, które mogą dotyczyć interesującego nas zagadnienia. Przykładowo, jeśli szukamy opisu dla kodu statusu 475, wygląda to tak: (ważne: wpisujemy szukany tekst w polu wskazanym niebieską strzałką!)

 

Oprócz Forum mamy również bazę gotowych artykułów, dokumentów, prezentacji i webinariów, które z pewnością pomogą w najczęściej spotykanych kwestiach: zabezpieczenia, instalacja Fronius Smart Meter, itp. (bardziej szczegółowy opis poniżej). Te materiały również można przeszukiwać na kilka sposobów:

Do czego służą TAGI?

Wszystkie dostępne materiały oznaczyliśmy tzw. „tagami”, czyli przywieszkami opisującymi, jakie słowa kluczowe zawierają. Dzięki temu, klikając w tag „Fronius Smart Meter” dostaniemy wszystkie artykuły, instrukcje, prezentacje, webinaria, itp. itd.:

Jak przeszukiwać bazę artykułów?

Jeśli jakiś tag nie został utworzony – nic nie szkodzi, możemy w polu wyszukiwania wpisać słowo, które nas interesuje. Również otrzymamy zwrotnie pełen komplet materiałów:


WEBINARIA

Pod tym menu kryją się materiały ze wszystkich (prawie 🙂 Webinariów, które do tej pory przeprowadziliśmy. W każdym jest indywidualny link do nagrania na platformie GoToWebinar – nie trzeba się logować, wystarczy podać dane w celach statystycznych. Do każdego jest dołączona prezentacja w formacie PDF, do której zawsze można wrócić i lub z wyprzedzeniem zapoznać się z materiałem. Jest też zestaw ulotek, instrukcji i inncyh plików, które wiążą się z tematem omawianym w Webinarium.
 
Zapraszamy do umieszczania komentarzy pod każdą stroną dedykowaną Webinarium. Mogą być to dodatkowe pytania – jeśli coś było nie wystarczająco dobrze wyjaśnione: na wszystkie odpowiemy!

ARTYKUŁY

Podobnie jak Webinaria – są to kompletne materiały dotyczące jednego, specyficznego zagadnienia: szczegółowy opis wraz z rysunkami i załącznikami. Podzieliliśmy je na kilka grup:

  • SOLAR.WEB – MONITOROWANIE INSTALACJI, KOMUNIKACJA
  • ZARZĄDZANIE PRODUKOWANĄ ENERGIĄ
  • PORADY DLA PROJEKTANTÓW
  • INSTALACJA / SERWIS / NAPRAWY
  • PO GODZINACH (artykuły niekoniecznie o PV)

 

DO POBRANIA

Można przeglądać listę wszystkich dokumentów, zawężać ją np. tylko do prezentacji, lub wprost wyszukiwać konkretne słowa – np. numer normy, jak w przykładzie poniżej:


 

WYDARZENIA

W dziale „Wydarzenia” można śledzić nasz kalendarz i zapisywać się on-line na szkolenia.